17/06/2011

Mahu buat apekah???

kasut kulit baru???
Bosannye la takde keje nak buat...bile ramai sgt staff yg berdedikasi, ini lah jadinye..hehe..smua bende dah siap, ni tgah tunggu next dokumen nak sampai atas meja ni...so ada ms ni, tulis je la pape yg blh ditulis...Harini Jumaat..sok da Sabtu...Ahad kang Father's Day...nak bagi Abah adiah ape ek? rasa cam nak beli kasut baru utk Abah sbb kasut Abah tu dah agak buruk la jugak...tapi, skang ni bukannye Abah pakai sgt pun kasut kulit klu jalan2..cam bazir plak..ape yg best ek?


radio ni cam canggih sgt la plak..hehe
Hmm...Abah suke dgar radio..belikan radio baru OK tak ek? sbb radio yg Abah guna tu cam da kokak2...tp klu beli radio baru,kang mak cakap aku ni makin menggalakkan Abah dgr radio plak di usia2 camtu..kang makin Abah makin leka lyn lagu2 kang,aku gak yg kne..hehe..jd sbnrnye tatau nak bg ape..

Baju cam dah slalu sgt je aku bg...hmm....perfum Abah tak pakai..jam tgn pun tak pakai dah sejak da pencen ni..maklum r,slalu dok umah je pun,bukan g memana...so...apekah adiah best yg blh di bagi slain bwk Abah g mkn dinner ek?

ni r Ebene tu...mak suke dpt adiah ni=)
Aritu ms Mothers day aku bg mak adiah Ebene Knee Guard...maklum r, tu aku mmg tau Mak slalu sgt sakit2 lentuhut (ni bhs banjar utk lutut)..klu Abah ni mmg aku cam blurr2 la tatau nak bagi adiah apekah...???? .hurrmmmmmmm...ssh la carik adiah utk laki,kan..klu utk pompuan tu sng je..ada bnyk pilihan...takpe....sok aku g jln2 tgk adiah ape yg cam menarik..klu ade bende yg mcm best utk dibeli, kang aku amek je la tnpe perlu berpikir panjang..already running out of time la...(~_*)

No comments:

Post a Comment