29/07/2011

lama sudah tak update blog ini...

Lamenye aku tak update blog aku nih...bz sket..cewah..ye r tu ;p nak storimori pasal ape ek? Crite psl persediaan kawen je la..lagi best..haritu da amek cincin my Cyg kat kedai emas..da siap engrave da pun..bestnye....:) tp cam risau je klu En. Tunang punye jari membesar sblm hari nikah tu kang...haish..klu tak muat kang, mmg tak dapek la nak nolong..terpaksa sarungkan gelang getah je la gamaknye..hehehe :)

En. Tunang pun da belikan gelang utk upacara pembatalan wudhu' tym nikah kang...so far aku suke ngan design gelang tersebut...cute jer...tak sbr nak pakai...gelang ngan cincin tu aku yg pegang skang (utk keselamatan)...tu yg wat makin tak sabarnye lahai nak sarungkan kat tgn sndiri..kuikuikui...klu cam windu nak tgk gelang tu, mmg aku akan belek2 gelang tersebut..haha..gila kan?tau...

Kitorg juge sudah g tempah kad kawen..just dtg kdai tu utk pilih design itu ini..pilihan rekaan kitorg, mesti r yg simple2 jer, yet nice...tatau r hasilnye camne kang...lagipun En.Tunang blom bagi plan ke umah die, so mmg tak ley r nak proceed sgt...Ni pun tgah nak pk2 nak letak pic yg mana utk bunting kang...aku dpt pakej kad kawen tu tym promosi perkahwinan kat S.Alam aritu (tgk entry sblm ni)..so far harga dia sgt2 reasonable...

Esok ada member card day sale kat Sogo...harusslah kne g, kan..rasa cam nak beli baju utk En.Tunang utk buat hantaran nnti...aku da bekenan kat 1 baju tu sbnrnye..harap2 sok Sogo bagi effer baekk punyerrrr...pastu rs cam nak mengusha Set Comforter... dlm kpala aku ni nak carik set cadar kaler putih utk bilik pengantin kang...aku gugel tgk pic2 bilik tido pengantin, cam cantik je klu guna cadar off white...tp aritu tgk kat Sogo yg harga cam dlm budget ialah yg kaler cam krim pearl.....ala..cantik ke ha agaknye? tgk la camne esok..yg penting esok aku nak bershopping..tak dulik..Lagipun dah nak puasa...so better mana yg blh di settelkan dl tu, kne disettlekan cepat...Tp aku ada gak tgk cadar2 yg dijual thru on9..harga pun cam OK...tp masalah aku ni, aku takut r beli barangan on9..klu teksturenye tak best camne?  mane tau kain tu panas ke, jahitan tak cun ke, ape ke..hmmm....ntah la Labu..no komen...nnti kne pikir lagi...



persamaan antara gambar di atas ialah semuanya guna cadar putih...cantik,kan? kaler bunga/bantal/tirai blakang/hiasan katil kompem akan lebih menyerlah...nak juge mcm ni......

So far semuanya berjalan lancar...haritu akak butik tu da call suruh dtg tgk baju...tp taktau la nak g bile..cam x de mase je..nanti je la hari raya kang ke aku dtg tgk baju smbil terus beraya..huahahaha...nampak dlm pic yg die mms kat aku, bj tu cam cantik..tp cam simple sgt pun ada gak..risau gak sbnrnye...hopefully OK r hendaknye..

Ha, ni r kesan dalama tak update blog...dah mcm hapa je entry aku ni..smua aku sumbat..hahaha..nnti aku rajin2 kan diri menambah pape bende baru ek...:)

No comments:

Post a Comment