14/09/2011

bila aku takde kerje..

ha..ni sambungan utk entry aku sblm ni...jadi, memandangkan aku masih takde bende nak wat, maka aku telah berjaya menghasilkan bende ni....

Pic 1: back sleeping bed


briefly pic 1:

kat blakang katil tu letak tirai yang jurai2 tu jek..pastu gantung frame wallpaper jam..td aku da gugel da kat 1 website ni, ada plak pattern camtu skang..cantik la plak aku rs..terus dpt ilham nak camtu..simple yet nice..tepi katil sama la lagi, letak 2 side table plus sleeping lamp pe smua tu...

klu nak pattern yg ni, kne beli penyepit cantik utk jurai2 tu, pastu beli clock wall paper tu ha..tp rasanya kang klu simple sgt, aku gantung la bunga2 sepanjang atas jurai2 tu...

lg 1.....

Pic 2: back sleeping bed


brieflly pic 2:

letak  langsir hijau kat blakang katil..kain langsir tu da beli da dl,tp Ibu blom jahit lagi la..so langsir letak kat depan,blakangnye letak jurai2...sepitkan langsir tu kat tepi katil..tp kang nak gantung 1 frame kaler pink..frame tu dlm imaginasi aku ni nak penuh ngan bunga yg terkluar dr frame tu, kire cam cucuk2 atas gabus,pastu gantung jadikkan frame..dl pernah tgk 1 pic bilik pengantin yg wat stail camtu, sama gak la,simple yet nice...

kiri kanan katil takyah usik,sama je....ada meja,ada lmpu tidur,ada frame..

Klu nak pattern yg ni, kne beli penyepit cantik utk langsir, bunga2 plastik utk gantung sket atas langsir tu, plus kne beli frame & bunga utk digantung sbg frame blakang katil tersebut...

So..mana 1 yg lagi menarik..ke dua2 tak menarik...???ala.....

1 comment:

  1. sbg org yang takde r creative mana, aku kagum ngan hasil kje aku harini..hawyehhhh:)

    ReplyDelete