25/01/2012

Weekend Couple

Dah sekian lama tak menulis kat blog nih...skang aku dah jd Puan dah pun... :)

Arini nak stori psl kehidupan setelah bergelar isteri kpd En. Mohamad Faisal bin Jumri.. so far semuanya ok, membahagiakan, menyeronokkan, mendamaikan, etc... Cumanya as todate, kitorg masih lg jd weekend couple... Dia kerje dekat PD dan aku pulak skang masih kat Selangor, still ddk ngan parent... Mmglah sgt teringin nak dok ngan die, jalankan tanggungjwb sbg seorang isteri yg sempurna, tp buat ms ni keadaan masih belum mengizinkan lagi....

Harap2 nnti ada la rezeki untuk kami berdua dpt idup sebumbung..Cian dia dok sana sorg2...kdg2 aku cam rs bersalah je sbb tak dpt tunaikan tggjwb aku, takde di samping dia saat dia perlukan aku dan tak temankan dia tym dia bosan keseorangan ..Tapi nak wat camne, blum ada keje yg seswai utk aku kat sana...hmmm...Semoga Allah akan memakbulkan permintaan kami...Aminnn..

No comments:

Post a Comment